Service Desk Specialist (SAP) with German or French

IT

Responsibilities:

  • Investigate, resolve and/or escalate all tickets related to SAP (business and process related)
  • Act as ticket owner and maintain high quality communication with the business
  • Achieve a high 1st level resolution rate w/ adequate documentation
  • Initial assessment of the incident / service request
  • Resolve if possible and in line with internal procedures and personal authorization level
  • Cooperate and communicate with 2nd level support if needed
  • Comply w/ procedures, segregation of duties and service levels
  • Contribute to knowledge mgt.

 

Requirements:

  • 3+ years of professional experience as key/power SAP user or relevant experience in SAP service desk
  • Familiarity with SAP
  • Knowledge of SAP Modules (especially SD, MM, PP, FI)
  • Various business processes knowledge
  • Experience in basic customizing
  • Knowledge of SAP tables
  • Fluent German or French in speaking and writing and communicative English
  • Knowledge of Spanish or Russian is a valuable asset
  • Clear service orientation
  • Good communication / interpersonal skills
  • Willingness to learn and develop in different SAP modules

aplikuj swoje !
więcej bieżących rekrutacji

Upuść tu plik aby wysłać CV

Kliknij aby wysłać nam swoje CV lub przenieś plik ze swojego komputera bezpośrednio do tego okna.

Upuść tu plik aby wysłać CV

W oparciu o art. 23 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych udzielam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Precision HR Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach rekrutacji. Zarazem wyrażam zgodę na przekazanie moich danych na rzecz potencjalnych pracodawców oraz przetwarzanie danych przez administratora danych na serwerach stanowiących własność podmiotów zapewniających obsługę informatyczną administratora danych.

Twoje Cv jest ładowane

Do poprzedniej strony