Customer Service & Local Warehouse Coordinator

 

Key Responsibilities:

Order control

  • Manual order entry
  • Creating and submission of order acknowledgments
  • Creation of deliveries and subsequent invoicing
  • Answering customer’s enquiries both by email and phone
  • Collaboration with the local commercial dept. and customer service Poland to manage accounts
    and deliveries
  • Re-acknowledging of order confirmations

Warehouse and material disposition

  • Analyses of historical consumption in order to define safety stocks and quantity replenishment
  • Implementation of forecasts coming from the commercial dept. into demand planning activity
  • Creation of periodical reports related to the warehouse
  • Monitoring of warehouse capacities and optimization with our provider GEODIS
  • Monitoring of the NWI situation and preparing reports for sales dept
  • Plausibility check of incoming invoices from GEODIS

Requirements:

  • Very good command of German and English (spoken and written)
  • SAP R3 experiences (nice-to-have)
  • Experiences in sales, logistics and/or material disposition
  • Availability to move to Germany
  • Secure MS-Office handling (Excel & Word)
  • Customer oriented and excellence communication skills
  • Good organization and coordination skills

 

 

 

aplikuj swoje !
więcej bieżących rekrutacji

Upuść tu plik aby wysłać CV

Kliknij aby wysłać nam swoje CV lub przenieś plik ze swojego komputera bezpośrednio do tego okna.

Upuść tu plik aby wysłać CV

W oparciu o art. 23 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych udzielam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Precision HR Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach rekrutacji. Zarazem wyrażam zgodę na przekazanie moich danych na rzecz potencjalnych pracodawców oraz przetwarzanie danych przez administratora danych na serwerach stanowiących własność podmiotów zapewniających obsługę informatyczną administratora danych.

Twoje Cv jest ładowane

Do poprzedniej strony